Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Πού είναι ο Θεός; Μια σούφικη ιστορία

Κάποτε, ένας δάσκαλος περπατούσε στο δρόμο και κάποια στιγμή τον πλησίασε ένας ξένος.
-Γειά σου, φαίνεσαι οτι είσαι πνευματικός άνθρωπος. Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι.
-Πες μου
-Που είναι ο Θεός; Έχω ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, έχω περάσει τις ζούγκλες, έχω κολυμπήσει σε όλες τις θάλασσες, έχω ανέβει όλα τα βουνά, κι όμως δεν τον βρήκα πουθενά. Μήπως ξέρεις εσύ;
Και τι να πει ο δάσκαλος; Οι χρυσές ακτίνες του ήλιου έλουζαν τα πρόσωπα και των δύο, χιλιάδες πουλιά τιτίβιζαν χαρούμενα, ενω μια σφίγγα προειδοποιούσε οτι θα τσιμπήσει και αυτός ο άνθρωπος μπορούσε να κάθεται εκεί και να αναρωτιέται που είναι ο Θεός.
http://enallaktikidrasi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για τον κάθε άνθρωπο που βοηθάμε, αυτομάτως, γινόμαστε… ο Άγιος Βασίλης του!

Για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς, ο Άγιος Βασίλης ήταν ο Μέγας Βασίλειος, ο οποίος έζησε όλη του τη ζωή προσφέροντας βοήθεια στους συνανθρώ...